Asfaltové a emulzní nátěry vozovek

Asfaltové a emulzní nátěry vozovek

Nátěrová souprava Renault 370 DXI provádí přesně dávkovaný zástřik asfaltem (asfaltovou emulzí), včetně přímého podrcení kamenivem. Výhodou této technologie je co nejmenší snížení teploty asfaltu, čímž se docílí podstatně větší přilnavosti kameniva.

Nátěry vozovek se používají jako jednovrstvé a nebo dvouvrstvé.Jako souprava může provádět i jemné opravy lokálních poruch na vozovce. Asfaltový postřik povrchu silnice zachrání situaci v případech, kdy stávající asfalt ztratil své dobré povrchové vlastnosti: ať už je příliš hladký a klouže, či se naopak díky nedostatku pojiva drolí. Postřik asfaltovou emulzí tak může zásadně prodloužit životnost povrchu silnice bez potřeby frézování a nové pokládky.

Nátěry vozovek se používají jako jednovrstvé a nebo dvouvrstvé.Jako souprava může provádět i jemné opravy lokálních poruch na vozovce. Asfaltový postřik povrchu silnice zachrání situaci v případech, kdy stávající asfalt ztratil své dobré povrchové vlastnosti: ať už je příliš hladký a klouže, či se naopak díky nedostatku pojiva drolí. Postřik asfaltovou emulzí tak může zásadně prodloužit životnost povrchu silnice bez potřeby frézování a nové pokládky.

Zrenovujeme povrch starého asfaltu jednou nebo dvěma vrstvami postřiku s podrcením. Díky nejmodernější technologii ACMAR LINER provádíme tento typ opravy jak celoplošně, tak v případě potřeby lokálně.

Po rozpojení soupravy je možné se strojem provádět infiltrační postřiky nebo mezi střiky.